Curs On-line de Bateries Per a Infraestructures de Telecomunicacions: Tecnologia, Disseny, instal·lació i Manteniment
Resum del curs
| 23/03/2020 a 24/05/2020
| | 8 setmanes
|
| online
| | Preu (Extern) : 467€ Preu (Acordat) : € Preu (Col·legiat) : 354€
|
Vaig a confiar en...
Contingut del curs
Seré capaç de | A través d’aquest curs donarem una visió general de les bateries utilitzades en les infraestructures associades als sistemes de telecomunicacions necessàries per a garantir el funcionament d’aquests. L’objectius específics que es desenvoluparen durant el curs són els següents:
- Presentar una introducció a les tecnologies de bateria tan provades com les de plom-acidifique o níquel-cadmi, així com les bateries emergents en el mercat com són l’Ió Liti o les piles de combustible.
- Ensenyar la metodologia de càlcul necessàries per a dimensionar els sistemes d’emmagatzematge d’energia elèctrica en instal·lacions reals.
- Mostrar les característiques, l’operació i el manteniment de les bateries sota uns criteris tècnic, econòmics i de seguretat tant laboral com per al medi ambient.
|
Programa |
- Unitat Didàctica 1: Conceptes fonamentals
- Unitat Didàctica 2: Bateries de Plom – Àcid
- Unitat Didàctica 3: Bateries de Ni_Cd
- Unitat Didàctica 4: Bateries d’Ió Liti
- Unitat Didàctica 5: Bateries de Sodi
- Unitat Didàctica 6: Piles d’Hidrogen
- Unitat Didàctica 7: Càlculs bàsics per a sistemes d’alimentació assegurada. Exemples de disseny
- CAS FINAL INTEGRADOR DEL CURS
|
Observacions | Puedes consultar toda la información aquí: Curso On-Line de Baterías Para Infraestructuras de Telecomunicaciones: Tecnología, Diseño, instalación y Mantenimiento
|
Inscripció
Tipus de curs | Propio, organiza COITCV/AVIT
|
Habitació | online
|
Programar | online
|
Inici de la inscripció | 09/01/2020
|
Fi inscripció | 22/03/2020
|
Procés d'inscripció |
- PREU DEL CURS COL·LEGIATS: 292,55 €, MÉS IVA (21%) (Preu SENSE IVA només aplicable per a Col·legiats residents a Canàries, Ceuta i Melilla).
- PREU DEL CURS NO COL·LEGIATS: 385,55 €, MÉS IVA (21%) (Preu SENSE IVA només aplicable per a residents a Canàries, Ceuta i Melilla)
|
No està disponible la inscripció