Assemblea General AVIT

Detall de l'esdeveniment

Assemblea General Ordinària de l'Associació Valenciana d'Enginyers de Telecomunicació , amb la data, hora, lloc i ordre del dia que s'esmenta a continuació:

Ordre del dia:

1. Lectura i aprovació, si escau, de l’acta de l’Assemblea General Ordinària anterior. (llegir acta)
  2. Resum activitats de l’AVIT en l’exercici 2019
  3. Estat actual de comptes de l’AVIT
  4. Proposada pressupost 2020
  5. Activitats i projectes 2020
  6. Precs i preguntes

Inscripción

Per a assistir telepresencialmente, sol·licita les instruccions per a connectar-te a rrhh@coitcv.org

Inscripció en Esdeveniment

Per favor, suscriume al butlletí
He llegit i accepte la Política de Privacitat.
captchaCopie els cuatre carácter anti-spam, gracies.

Política de privacitat. En compliment de la Llei 15/1999 se l´informa que les dades aquí recollides, amb la finalitat de prestar servei a col·legiats, associats i usuaris, s´incorporen al fitxer del COITCV / AVIT, podent comunicar-los a tercers per idèntics fins, i autoritzant l´enviament de comunicacions comercials. COITCV / AVIT, com a destinatària i responsable del fitxer, s´obliga a adoptar les mesures de seguretat oportunes. El subministrament de les dades serà necessari per poder dur a terme els serveis sol·licitats. Els drets d´accés, cancel·lació, rectificació i oposició podran exercitar-se en l´Avd. Jacinto Benavente, 12-1º-B 46005 València (Espanya), o telefònicament (96.350 94 94) o mitjançant el correu electrònic coitcv @ coitcv.org